Välkommen på AW-kvällar med tema Marknadsföring!

Välkommen till DAB City Showroom i Stockholm på AW-kvällar med tema marknadsföring. Inspirerande föreläsare talar om ämnen som är högst aktuella idag. ”Våga bli mer digitala”, ”Personal branding” och ”Affärsmannaskap stavas förtroende”. Vi bjuder på något gott att äta och dricka vid varje tillfälle och vi öppnar portarna kl.17 och föreläsningen pågår mellan kl 18-19. Begränsat antal platser. Föranmälan krävs.

Varmt välkommen!

Datum: 22 mars, 26 april och 24 maj
Tid: från kl 17.00. Föreläsning: 18.00-19.00
Plats: DAB City Showroom, Nybrogatan 69, Stockholm
Kostnad: 450kr/person per gång (exkl. moms), eller 999 kr för alla tre tillfällen!
Vi bjuder på något gott att äta och dricka vid varje tillfälle.


24 maj 2018


Anders Lidström
Nordisk marknadschef på Google

Våga bli mer digitala!

Anders Lidström nordisk marknadschef på Google föreläser om digital
marknadsföring och digitala strategier.
– De allra flesta förstår att de måste finnas på nätet, men kanske inte att de sedan måste jobba med hemsidan och andra sociala media...


26 april 2018


Kristina Bexelius
LannebergBexelius
PR & Kommunikation, Personal Branding

Personal branding

Verktyg och kunskap för att säkerställa framgång för dig och ditt företag!
Kristina Bexelius pratar om varför globalisering, ökad konkurrens och digitalisering har bidragit till att personal branding är mer relevant än någonsin. Hon berättar om hur de hjälper människor och företag att identifiera och kommunicera vilka de är och vad de står för. Hur man gör för att bli tydlig och synlig helt enkelt!


22 mars 2018


Bengt Gejrot
konsult, föreläsare och säljutvecklare

Affärsmannaskap stavas förtroende

Har du tänkt på vilken dramatisk skillnad det är på relationer som bygger på förtroende och de som inte gör det? När du har förtroende för en person litar du på henne, när du inte har förtroende blir du misstänksam. I förlängningen är förtroende den bredaste vägen till nöjda kunder, personal och ökade intäkter.

Verbal judo - så hanterar du knepiga kunder

Om du vill bli populär, håll med din kund, din kollega och eller din partner. Både Du, jag och kunden föredrar att ha rätt. Vi uppskattar inte att få veta att vi har fel även när vi har det. Verbal Judo bygger på att utnyttja kundens negativa energi, invändning eller en kritisk kommentar, till din egen fördel.


Anmäl dig via formuläret nedan eller ring oss på tel:08-506 505 00.

© 2015 DAB